42 Ημέρες

6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή

  • Blog Stats

    • 19,265 hits
  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
        Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  

Άλλη μια μέρα

Posted by agnostos στο Σεπτεμβρίου 24, 2006

Τελειώνει η ημέρα και αρχίζω και φοβάμαι… έχει απομείνει μόνο μια μόνο ημέρα μέχρι να αλλάξει τελείως η καθημερινότητα μου. Έτσι ξαφνικά το σκέφτηκα έτσι ξαφνικά ήρθε ο φόβος. Πρέπει όμως να είμαι πιο ψύχραιμος. Η συμπεριφορά μου επηρεάζει και τα δικά μου πρόσωπα. Μόλις καταλαβαίνουν οτι στεναχωριέμαι μια φορά, αυτοί στεναχωριούνται δέκα. Πρέπει να συνεχίσω να είμαι δυνατός. Καληνύχτα, αύριο ξημερώνει μια καινούργια ημέρα.

4 Σχόλια to “Άλλη μια μέρα”

  1. archive said

    Καλημερα.Ολο μου το κουραγιο θα ειναι εκει,μαζι σου.

  2. A.F.Marx said

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Βλέπω πόσο δυνατός είσαι και είμαι σίγουρος ότι θα νικήσεις.
    Οι ευχές μου θα σε συντροφεύουν τις 42 αυτές μέρες και καθώς θα διαβάζω το blog σου θα παίρνω μαθήματα κουράγιου και δύναμης από σένα.

  3. Αναστασία said

    Ναι όντως μια μέρα έμεινε.
    Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η ζωή σου θα αλλάξει τόσο πια δραματικά;
    Είναι μια δυσκολία (όπως φαντάζομαι έχεις περάσει και άλλες δύσκολες φάσεις στη ζωή σου, έτσι δεν είναι;).
    Μετά από αυτό απλά θα είσαι πιο δυνατός όπως γίνεται πάντα.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

  4. Αδελφέ το ζω ξέρω πως είναι. Κάνε ένα μικρό δώρο κάθε μέρα στον εαυτό σου και θα δεις πως όλα θα πάνε καλύτερα. Πές στον εαυτό σου «Και τώρα δικέ μου θα σε πάω να σε κεράσω έναν καφέ». Πιες και πες του «Στην υγειά μου, είμαι και γαμώ και με πάω!». Δες τον κάθε πρωί στον καθρέφτη και πες του «Τι παιδαράς είσαι αγόρι μου! Είσαι Ασυναγώνιστος!»
    Δώσε βόλια στη ζωή που αντιστέκετε στη φρίκη .

Σχολιάστε

 
