42 Ημέρες

6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή

  • Blog Stats

    • 19,255 hits
  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
        Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  

2 Ημέρες Πρίν

Posted by agnostos στο Σεπτεμβρίου 24, 2006

Όταν ο γιατρός μου ανακοίνωσε οτι θα πρέπει να ακολουθήσω χημειοθεραπεία δάκρυσα. Με παρότρυνε να είμαι αισιόδοξος και να μην στεναχωριέμαι. Δεν με είχε καταλάβει όμως. Δεν δάκρυσα επειδή δεν μπορώ να αντιμετωπίσω την θεραπεία αλλά επειδή ξέρω οτι οι δίπλα μου δεν θα μπορέσουν να την αντιμετωπίσουν. Δεν κατηγορώ κανένα και εγώ το ίδιο θα έκανα. Άμα έβλεπα ένα νέο παιδί χωρίς μαλλιά θα σχολίαζα και θα έλεγα «α τον καημένο δεν θα μπορεί να χαρεί την ζωή». Δεν θα κάνω όμως κανενός το χατήρι. Η χημειοθεραπεία μου θα διαρκέσει 42 ημέρες. Έξι ημέρες θα καθήσω στο νοσοκομείο. Όλες τις υπόλοιπες θα είμαι έξω και θα ζώ μια κανονική ζωή. Στο blog θα γράφω τις σκέψεις μου απο την εμπειρία. Η θεραπεία θα ξεκινήσει την Τρίτη. Θα μείνω για 3 ημέρες μέσα στο νοσοκομείο…

10 Σχόλια to “2 Ημέρες Πρίν”

  1. aster-oid said

    Καλή δύναμη στον αγώνα, που αρχίζεις. Και να θυμάσαι πως από σένα και μόνον εξαρτάται ο τρόπος, που θα σε «βλέπουν» και θα αντιμετωπίσουν την κατάσταση οι άλλοι – όποιοι κι αν είναι. Αυτό, που θα νοιώθεις θα το εκπέμπεις και σ’ αυτό θα αντιδρούν. δεν είν’ εύκολο να νοιώθεις και να δείχνεις πως πρόκειται για κάτι περιστασιακό, κάτι σαν όλα τ’ άλλα της ζωής, πως και στο μεταξύ και στο μετά η ζωή γενικά κι η δική σου ζωή, επίσης, θα συνεχίζεται… Αυτό, όμως, είναι το καλύτερο και το μόνο, που μπορείς να κάνεις!

  2. Αναστασία said

    Θα το κάνουμε μαζί. Εδώ θα είμαι.

  3. Σημασία έχει ότι σου δίνεται μια ευκαιρία να παλέψεις για τη ζωή σου!
    Επικεντρώσου στον αγώνα σου και όλα θα πάνε καλά!
    Καλή Επιτυχία!

  4. neTpen said

    Να θυμάσαι ότι «όπως σκέφτεσαι, έτσι είσαι» και ότι «ό,τι σκέφτεσαι επεκτείνεται». Το να σκέφτεσαι σαν «άρρωστος» όσο λιγότερο μπορείς θα βοηθήσει πολύ. Να οραματίζεσαι συνεχώς το υγιές «μετά», όταν όλα θα είναι απλά μερικά άρθρα σε ένα blog με μπόλικα-μπόλικα σχόλια αγάπης. Να φαντάζεσαι το τι θα κάνεις, το πώς θα το χαρείς, το πώς θα συνεχίσεις τη ζωή σου ακμαίος, με παραπάνω εξοπλισμό δύναμης και αισιοδοξίας! Κι όλο αυτό το διάστημα μην παραλείπεις να κάνεις όσα περισσότερα ευχάριστα πράγματα μπορείς. Τα δικαιούσαι.

    Έχεις και τη δική μου θετική ενέργεια και έγνοια! Όλα καλά να πάνε και γρήγορα ξεμπερδέματα!

  5. siegmund said

    καλη δυναμη! ειδα πολυ κοσμο που τα καταφερε και γυρισε σπιτι του με το κεφαλι κουρεμενο, αλλα ψηλα. θα σε επισκεπτομαι… ενα φιλι και μια αγκαλια για καλη αρχη και γρηγορη επιστροφη!

  6. Δεν το ‘ξερα. Τώρα το διαβάζω.
    Που θα είσαι; Θέλω να είμαι κοντάσου.

  7. Mitsakos said

    Το οτι αυτό που σε ενδιαφέρει περισσότερο ειναι τα άγχη και η στενοχώρια των γονιών, σημαίνει πως είσαι ήδη πολύ πιο μπροστά από την ίδια την ασθένεια, την απομυθοποίησες. Ξεμπέρδευε γρήγορα.

  8. Καλή δύναμη, καλή επάνοδο, κουράγιο…Δεν ξέρω τι άλλο να σου ευχηθώ – με το καλό να γυρίσεις πίσω και μακάρι να είναι περαστικό…

    «Strong spirit…» έλεγε ο δάσκαλος μου στις πολεμικές τέχνες – και αν και καμμιά φορά ακούγεται κούφιο σαν έκφραση, εγώ σου εύχομαι να το έχεις…

  9. evita said

    Και η δική μου σκέψη είναι κοντά σου! Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να βγεις γερός και δυνατός από όλο αυτό.
    Και να ξέρεις ότι ο Θεός μας δίνει μόνο ό,τι μπορούμε να αντέξουμε…
    Καλή δύναμη και πάντα να γελάς!!

  10. Μιχάλης said

    Κι από μένα, όλες μου τις ευχές για δύναμη. Μην χάνεις το χαμόγελο σου όσο γίνεται και μπορείς, είσαι πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία σου που έχεις κοντά σου τους γονείς σου. Κάνε κουράγιο γι’αυτούς και για τον εαυτό σου και μην σταματάς να ονειρεύεσαι το αύριο.

Σχολιάστε

 
