42 Ημέρες

6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή

Καλό μήνα

Posted by agnostos στο Οκτώβριος 2, 2006

Χθες πήρα ένα ρεπό απο το PC. Το έχω ψιλοθεοποιήσει και δεν έχω/ουμε καταλάβει οτι και αυτο είναι ενα διαφορετικό είδος χαζοκουτιου. Λίγο πιο interactive αλλά παραμένει χαζοκούτι. Για αυτό και κανένα post. Τι μου φταίει τώρα το καημένο; Τέλος πάντων, χθές έκανα μια mini βολτα για καμία ώρα και ανανεώθηκα. Ήταν η πρώτη επίσημη μου έξοδος :). Kαλό μήνα

11 Σχόλια to “Καλό μήνα”

  1. Wanderer said

    Άντε με το καλό να μας βγει κι αυτός να τελειώσουν κάτι βάσανα που έχω υπόψιν σε πολλαπλά επίπεδα 🙂

  2. petalida said

    Καλό μας μήνα!
    Ανυπομονώ να μπεί το φθινόπωρο για τα καλά!

  3. alexandra said

    kalo mina!

  4. mini? όπως λέμε mini cooper? :PPP Καλό μήνα!!!

  5. Βαγγος said

    Βόλτα?
    Που?
    Χαζόκουτο ναι το pc,αλλά αυτό to interactive που λες είναι που κάνει τη διαφορά.

  6. ελπίδα said

    Καλό σου μήνα, φίλε μου! Όλα θα πάνε καλά! Να βγαίνεις, να ξεσκάς! Άναψα και το κεράκι…
    Καλό βράδυ!

  7. καλά να περνάς…

  8. Καλημέρα και Καλό Μήνα!
    Η λέξη βόλτα μου πλέον θυμίζει ανεπανόρθωτα το χαζό σκυλί στη διαφήμιση του γερμανού!, που καθόλου δεν το χωνεύω..
    Ας πούμε λοιπόν ότι έκανες έναν mini περίπατο. Α, πολύ καλύτερα. 😉

  9. MavriDalia said

    Καλό μήνα! 🙂 Είναι όντως κι αυτό ένα χαζοκούτι, η ζωή σε όλες τις διαστάσεις είναι εκεί έξω…

  10. aster-oid said

    Όπως λέει κι η Μαύρη Ντάλια, η ζωή είναι αλλού, είναι έξω κι είναι πολυδιάστατη… Κι είναι και μακροπρόθεσμη!
    Οι όποιες δοκιμασίες είναι απλώς σκαλοπάτια κι ενδιάμεσα για να μας βοηθήσουν να δούμε την bigger picture και να ζήσουμε, τελικά, το μεγαλείο της δικής μας, ατομικής, ζωής!

  11. Ωραίο πράγμα οι βόλτες. Άντε, κλείνω και εγώ το χαζοκούτι μου για λίγο και βγαίνω!

Σχολιάστε

 
