42 Ημέρες

6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή

Jet

Posted by agnostos στο Οκτώβριος 5, 2006

Σήμερα είμαι jet. Τέλεια. Πως να το πω… Σε προηγούμενο post έκανα ένα μικρο παράπονο οτι ο γιατρός μου είναι λιγο ολιγομίλητος και δεν ήξερα τι θα γίνει κατα τη διάρκεια της θεραπείας. Τελικά καταλαβαίνω οτι ο καημένος δεν μου έκρυβε τίποτα. Απλά η θεραπεία μου είναι αρκετά  soft και η μικρή της διάρκεια δεν αφήνει περιθώρια για μεγάλη εξασθένηση του οργανισμού. Άμα κάποιος έκει στην blogοσφαιρα είναι σε παρόμοια κατάσταση ή έχει άτομα που κάνουν και αυτά θεραπεία ελπίζω να έχει καταλάβει οτι το ψυχολογικό είναι το Α και το Ω. Μπορεί να υπάρχουν μερικές δυσάρεστες παρενέργειες αλλά η βασικότερη είναι η ψυχολογική. Αμα καταφέρεις να το ανατρέψεις τότε και η θεραπεία θα είναι λιγότερη δυσάρεστη και οι δίπλα σου θα έχουν μεγαλύτερο κουράγιο να σου συμπαρασταθούν.

14 Σχόλια to “Jet”

  1. Έτσι είναι, το ψυχολογικό ΟΝΤΩΣ είναι το Α και το Ω. Και βοηθάει.
    Μη ξεχνάς όμως ότι διατηρείς το δικαίωμα να μην έχεις καλή ψυχολογία. Και να φοβάσαι. Και να θέλεις να σε στηρίξουν. Και αυτό ισχύει για όλους, και για τους υγιείς.
    Καλημέρα

  2. MavriDalia said

    Εύχομαι να είσαι Jet κάθε μέρα!

  3. Θα εισαι Jet κάθε μέρα φτάνει να το πιστέψεις εσύ!!!
    Keep it up !!!

  4. scalidi said

    Μπράβο, βρε παιδί μου. Δίνεις κουράγιο και σε μας.

  5. Σωστά τα λες!

    Καινούργια ευχή: πάντα jet!!!

  6. alexandra said

    όπως σε όλα τα πράγματα η δύναμη της ψυχής και το θάρρος, απλά κάνουν τα πράγματα ευκολότερα!!!

  7. ελπίδα said

    Πάντα jet φίλε μου, θετικός και αισιόδοξος και όλα θα πάνε μια χαρά!

  8. Μπράβο σου, σου εύχομαι πάντα να είσαι καλά και να αισιοδοξείς.

  9. μπράβο! πολύ σημαντικό ότι όλα είναι καλύτερα απ’ ότι τα περίμενες.. μπράβο, πάντα μόνο ευχάριστες εκπλήξεις να έχεις απο δω και πέρα καλέ μου άγνωστε..

  10. annamaria said

    Καθε μερα που θα περνα θα εισαι καλυτερα!!
    Ειναι το μονο σιγουρο !!
    Φιλια πολλα!!

  11. annamaria said

    Γνωριζω οτι χρειαζεσαι στιριξη , αν και εισαι πολυ δυνατος, ομως μη ξεχνας πως οι γονεις σου χρειαζονται πολυ περισσοτερη και δε μπορει κανενας να τους την δωσει.
    ΜΟΝΟ ΕΣΥ !!

  12. disconnected said

    Γειά σου αν θυμάσαι είμαι στον πέμπτο μήνα χημειοθεραπειών να ξέρεις ότι ο γιατρός θα παραμένει ολιγομίλητος δεν μπορούν να λένε πολλά σαν γιατροί γιατί η ασθένεια είναι δύσκολη και απρόοπτη η σιωπή καμιά φορά είναι θετική για την ψυχολογία σου (μας) 🙂 . Συμφωνώ με το πόσο σημαντική είναι η ψυχολογία θα σου φέρω παράδειγμα εμένα τέλη αυγούστου τελείωσα τον πρώτο κύκλο 8 θεραπειών η ψυχολογία μου σχετικά καλή αλλα η υπομονή μου στα όρια της γιατι περίμενα να δώ αν θα έχει αποτέλεσμα η θεραπεία. Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα ενώ όλα πήγαιναν καλά να συμβεί κάτι στον οργανισμό μου σύμφωνα με τον γιατρό ψυχολογικό και με το που μύριζω κάτι συγκεκριμένο (κάτι σαν μυρωδιά πλαστικού είναι) μου έρχονταν εμετός, μιλάμε και σε άσχετες φάσεις μετά τις πρώτες μέρες της θεραπείας. Κράτα καλή ψυχολογία , σκέψου θετικά , κάνε ευχάριστες σκέψεις , Καλό Κουράγιο.

    Γιάννης.

  13. scalidi said

    Ελπίζω να συνεχίζεις με κουράγιο και αισιοδοξία να πολεμάς

  14. ΧΡΗΣΤΟΣ said

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ-ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
    ΤΟΝ 01/2007 ΔΙΕΓΝΩΣΘΗ CA ΓΛΩΣΣΑΣ.ΕΚΑΝΑ 30 ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ (ΤΕΛΟΣ
    03/2007) ΚΑΙ 18 ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ (ΤΕΛΟΣ 07/2007).τΩΡΑ ΚΑΘΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΝΩ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΑΞΟΝΙΚΕΣ.ΕΙΜΑΙ 53 ΕΤΩΝ…ΠΕΡΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΑ-ΑΝΕΚΤΗΣΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ-ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΗΡΟΣΤΟΜΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ….ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ…
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ..ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΟ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ….leros4@in.gr

Σχολιάστε

 
