42 Ημέρες

6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή

Hallo doc

Posted by agnostos στο Οκτώβριος 7, 2006

Είναι πια προφανές οτι η ψυχολογία μου έχει αλλάξει και ο φόβος έχει περάσει. Αυτό οφείλετε σε ένα μεγάλο βαθμο φυσικά και στις μηδαμινές παρενέργειες (εκτός οτι αναμένω μέσα στην εβδομάδα να γίνω γλόμπος). Το γεγονός  όμως οτι δεν θα υποβλιθώ σε μακροχρόνια θεραπεία οφείλεται καθαρά στο γεγονός οτι ήμουν τυχερός και βρήκα τον κ. Κ σε πάρα πολύ αρχικό στάδιο. Κάθομαι και ξανασκέφτομαι την άμεση αντίδραση μου και εκπλήσσομαι. Βασικά δεν με αναγνωρίζω. Πως έκανα τόσες ιατρικές εξετάσεις μέχρι να βρώ τι έχω. Οποιαδήποτε αρρώστεια και άμα έχουμε μπορεί να την καταπολεμήσουμε άμα γίνει έγκαιρη διάγνωση.

8 Σχόλια to “Hallo doc”

  1. ggk said

    χαίρομαι πολύ που όλα πάνε καλά. Αν ποτέ βρείς κάποιο κέντρο ψυχολογικής υποστήριξης ανθρώπων με Κ και ενημέρωσης των συγγενών τους, σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας. Έχω ψάξει αρκετά αλλά δεν έχω βρει τίποτα.

  2. νίκη said

    Συμφωνώ απόλυτα και περαστικά σου!

  3. ελπίδα said

    Όταν περάσει ο φόβος περνούν όλα φίλε μου! Όσο μπορώ θα περνάω να μαθαίνω νέα σου και εύχομαι να πάει στον αγύριστο ο κ. Κ. το γρηγορότερο. Τόλμησε να κοιτάξει ένα πραγματικό παληκάρι. Ντροπή του!
    Πάει φίλε μου. Έφυγε! Ντράπηκε. Δεν θα ξαναπεράσει.
    Φιλιά πολλά και δυνατός πάντα!

  4. annamaria said

    «γλομπος» ?? Ε,και τι εγινε???
    Οπως σου ειχε πει και ο μπαμπας σου, μοδα ειναι!!
    Χαιρομαι πολυ για σενα!!

  5. anastasitsa said

    Oλα θα πανε μια χαρα!

  6. mpampakis said

    Πολύ σωστά το προσεγγίζεις. Το ερώτημα βέβαια, για μας που είμαστε (ακόμη;) έξω από τον χορό, είναι το πώς αποφάσισες να κάνεις τόσες εξετάσεις. Τι σε οδήγησε στην έγκαιρη διάγνωση δλδ.

  7. mpampakis said

    To wordpress τώρα τελευταία μου μετατρέπει τις παρενθέσεις σε emoticons, συγνώμμη για το γελοίον του πράγματος…

  8. alexandra said

    ακριβώς έτσι είναι όπως το λες!

Σχολιάστε

 
