42 Ημέρες

6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή

  • Blog Stats

    • 19,259 hits
  • Νοέμβριος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ.   Ιον. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  

42η Ημέρα

Posted by agnostos στο Νοέμβριος 6, 2006

Έφτασε και η 42η ημέρα. Τελικά δεν μπορούσα να διαλέξω καλύτερο υπότιτλο απο «6 εβδομάδες που θα μου αλλάξουν τη ζωή». Μέσα σε αυτες τις 6 εβδομάδες άλλαξα προτεραιότητες, είδα πόσο με αγαπάνε δικοί μου άνθρωποι, ανακάλυψα το blogging, ανακάλυψα πόσο πολύ αγαπώ την κοπέλα μου. Απο εδω και περα θα προσπαθήσω να αφήσω πίσω καθετι που έχει σχέση με τον Κ. Το μόνο που θα κρατήσω είναι η βοήθεια που μου δώσατε χωρίς αντάλλαγμα απο εμένα. Μακάρι να μπορούσα να σφίξω καθενα απο εσας στην αγκαλιά μου. Ξέρετε πότε κατάλαβα οτι ξημέρωσε η 43η ημέρα για μένα; Όταν τσακώθηκα για ένα αστείο λόγο με την κοπέλα μου. Τότε κατάλαβα οτι δεν με βλέπουν πια σαν ασθενή. Αυτός ήταν ο λόγος που και σταμάτησα και να postαρω στο 42 διότι ήθελα να κάνω το βήμα. Ξεκίνησα ένα καινούργιο blog. Είμαι κάπου εκεί έξω. Λοιπόν αύριο ξημερώνει η 43η ημέρα…

29 Σχόλια to “42η Ημέρα”

  1. yokor said

    Είδες πόσο γρήγορα κύλησαν οι 42 μέρες;

    43η μέρα αύριο…Κάνε ένα delete στις άσχημες στιγμές και κράτα μόνο τα όμορφα και όσα σε έκαναν δυνατότερο!

    Καλή ν έ α αρχή στη ζωή σου μέσα από την ψυχή μου!!!!!!!!!!!!!

  2. Να ΄σαι καλά φίλε, καλή αρχή στη νέα
    σου ζωή εύχομαι μέσα απ΄ τη καρδιά μου.

  3. Δέν τό κρύβω πώς περίμενα ένα σου post γιά τήν 43η σου ημέρα καί είμαι αληθηνά χαρούμενος πού τό διαβάζω σήμερα.
    Τώρα «Είσαι κάπου εκεί έξω» πιό δυνατός!
    Είσαι Νικητής!

  4. Vagos said

    Καλά ταξίδια φίλε!
    Μην νομίζεις οτι εμεις που γράφαμε στο blog σου δεν πειραμε κατι από αυτο.Μοιραστηκες μαζι μας την περιπετεια σου αυτή.
    Καλά ταξίδια και πάλι.
    Να εισαι πάντα καλά.
    Το καλύτερο τωρα αρχίζει.
    Μη χάνεις ουτε στιγμή.

  5. Περαστικά και καλή τύχη. Εύχομαι να μην ξαναχρειαστεί να περάσεις ποτέ κάτι τέτοιο.

  6. Εύχομαι από δω και μπρος όλα να πηγαίνουν τέλεια (και οι τσακωμοί με τους/τις συντρόφους μας είναι μέσα στο πρόγραμμα).
    Ποιό είναι το νέο μπλογκ;

  7. Καλή τύχη εκεί έξω…

  8. adamo said

    @agnostos:
    Καλή τύχη δε σου εύχομαι, γιατί είναι σίγουρο πως θα την φτιάξεις και θα την έχεις. Σου εύχομαι όμως όλοι σου οι τσακωμοί να είναι για αστείους λόγους.

    @Ντροπαλός:
    Ποιό είναι το νέο μπλογκ;
    Θα έπαυε να είναι agnostos, έτσι δεν είναι;

  9. carpediem said

    🙂

  10. deadend_mind said

    χαίρομαι πάαααρα πολύ…που είσαι κάπου εκεί έξω, και που είσαι γερός και δυνατός και Νικητής. καλή νέα αρχή Άγνωστε!!!

  11. ellinida said

    Δεν διάβασα ποτέ το μπλογκ σου γιατί δεν αντέχω . Σίγουρα θα πάνε όλα καλά . Και ναι δυστυχώς χρειάζονται τέτοιες στιγμές για ν’ανακαλύψουμε πως υπάρχει αγάπη και ότι μας αγαπάνε οι δικοί μας . Πως η ζωή είναι ωραία και πως πρέπει να εκμεταλλευόμαστε το κάθε λεπτό και να μην την ξοδεύουμε ανούσια .
    Σου εύχομαι να την ζήσεις στο έπακρο από εδώ και στο εξής .
    Να είσαι καλά .

  12. alexandra said

    move on 🙂

  13. @adamo: Μα εάν έγραφε πχ ότι το νέο μπλογκ είναι blogtade.stondeinaserver.com δεν νομίζω ότι θα αναιρούσε το «άγνωστος»
    🙂

  14. Γωγώ said

    Καλή συνέχεια εκεί έξω…ίσως τα ξαναπούμε!

  15. karry said

    Καλή συνέχεια….

  16. Οτι καλυτερο σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου!
    να εισαι παντα γερος και δυνατος!

  17. disconnected said

    Υγεία Δύναμη και Χαρά με το καλό πίσω στην φυσιολογική σου ζωή.

    Γιάννης

  18. Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!

    Με συγκίνησες πολύ!

    Σου εύχομαι μόνο τσακωμούς για χαζούς λόγους 😉

    Καλό δρόμο….

  19. bhoy said

    Έχασα το πατέρα μου πριν 18 μήνες! ?τους τελευταίους 6 μήνες η μητέρα μου τρέχει από εγχείρηση σε θεραπεία και τανάπαλιν…

    Αυτή η ρημάδα η ασθένεια-ασθένεια των καιρών μας;-φαίνεται πως απλώνεται σαν ένα σύνεφο από πάνω μας.
    Πραγματικά σε θαυμάζω για το κουράγιο σου,αλλά και την τύχη του να έχεις τόση αλληλεγγύη σε καιρούς που όλοι θέλουνε να περνάνε καλά.Ξέρεις σε σχέση με αυτό που προσδοκούσα (πάντα το είχα αυτό το κακό),ελάχιστη αλληλεγγύη δέχτηκα.

    Να ‘σαι καλά!!!

  20. Καλή συνέχεια…

    Σ:)

  21. Ο γλάρος said

    Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ! Να ΑΓΑΠΑΣ και να ΑΓΑΠΙΕΣΑΙ!
    Να γράφεις για να παίρνω κι εγώ κουράγιο….

  22. Φίλε μου, μόλις ανακάλυψα το blog σου… και το διάβασα όλο! Σαν να με χτύπησε κεραυνός. Εύχομαι να είσαι καλά, πάντα γεμάτος δύναμη και πάθος για τη ζωή.
    Cheers mate!

  23. Virginia said

    Όλα γίνονται για κάποιο λόγο…Ξέρω ότι είναι κλισέ αλλά το πιστεύω!Σημασία έχει ότι ξεπεράστηκε και ότι τώρα αρχίζουν όλα (ξανά).Παρόλη τη στεναχώρια και τις δύσκολες καταστάσεις που πέρασες η αίσθηση της 43ης ημέρας πρέπει να είναι ανεπανάληπτο!Εύχομαι όλα να πάνε από δω και πέρα όσο πιο καλά γίνεται!Να μην βρεθεί στο δρόμο σου τίποτα τέτοιο ξανά.
    Σου εύχομαι με όλη μου την ψυχή καλή «αρχή»…

  24. yokor said

    Καλέ μου άγνωστε φίλε, καλές γιορτές! Ο νέος χρόνος να πάρει μακριά ό, τι άσχημο και να φέρει στη ζωή σου υγεία, ευτυχία και δημιουργικότητα!
    Με ειλικρινή αγάπη,
    Γιώτα 🙂

  25. N.Ago said

    Χρονια σου πολλα και πολυ υγεια!

  26. Natalia said

    Η αλήθεια είναι πως δεν το διάβασα όλο.
    Είμαι πολύ αδύναμη μπροστά σε τέτοια δύναμη.
    Διάβασα ένα ποστ στην αρχή αν θυμάμαι καλά και σήμερα διαβάζω το τελευταίο.
    Και κρατώ μόνο το τελευταίο λοιπόν. Κι εύχομαι ολόψυχα η νέα σου αρχή να είναι όμορφη και γεμάτη χαμόγελα.
    Ήθελα επίσης να σου πω, ένα ευχαριστώ…. για τους δικούς μου λόγους.

    Κάποια μέρα, ίσως ξανασυναντηθούμε, κάπου εκεί έξω.

  27. alkyoni said

    μα πού είσαι;
    σε σκεφτόμαστε…

  28. N.Ago said

    Dwse moy se parakalw ena shma oti eisai kala!

  29. adamo said

    10 χρόνια μετά έρχομαι εδώ και σου γράφω. Φιλικό μου πρόσωπο αντιμετωπίζει την ίδια διαδικασία. Ελπίζω όσα έχεις γράψει να του δώσουν δύναμη.

Σχολιάστε

 
